من نه عاشق هستم...
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



من نه عاشق هستم...

بازدید : 1512

من نــه عــاشــق هستــم

و نه محتــاج نگاهــی که بلغــزد بــر مــن

من خودم هستـــم و یــک حــس غـــریـــب

که به صـــد عشــق و هــوس مــی ارزد

من خودم هســتم و یــک دنیــا ذکر

که درونـــم لبریـــز

شده از شعـــر حقــیــقــت جویـــی

من خودم هستـــم و هـم زیبایـــم

من خــودم هستـــم و پا بــر جایـــم

من دلــــم می خواهـــد

ســاعتــی غـــرق درونــــم باشـــم

عــاری از عـــاطفـــه ها

تهـــی از مــوج ســـراب

دورتــر از رفقـــا

خالــــی از هـــرچـــه فِــــراق

من نـــه عاشـــق هستـــم

نــه حــزیـــن ِغـــم ِتنـــهایـــی ها

من نه عاشـــق هســتــم

ونــه محتــاج نــوازش یــا مهــر

من دلــم تنـــگ خودم گشتـــه و بــس

مَنِشینیـــد کنارم

پیِ دلــجـــویـــی و خــوش گفتــاری

که دلـــم از سخنــان غـــم و شـــادی پـــر شد

من نـــه عاشـــق هستـــم

ونـــه محتـــاج ِعشـــق

من خــودم هستــم و مِــی

با دلم هســتم و هم ســـازیِ نِـــی

مستـــی ام را نپـــرانیـــد به یک جملـــة....«هــــی»



نظرات شما عزیزان:

NaNaZ
ساعت21:12---9 مرداد 1392
slm ajijun mc k linkam kardi manam ba eftekhar linket kardam

solaleh20
ساعت20:19---1 مرداد 1392
سلام. چرا خیالشو داشتم ولی مدیریت راه نمیومد باهام کوبیدم تو سرش که حرف گوش بده هههههه.



میگما اینی که گفتی کیه؟؟؟
پاسخ:خب ایشاله بزودی...


...
ساعت17:40---30 تير 1392
نه خیر محدثه خانم دارم به عقلت شک می کنما اون دختر ه را میگم توی به رنگ صورتی
پاسخ:هان!!!نمیدونم والا! عجب چیکارش دارم رو من که شاخ نشده بعدم...مگه من حسودم!


مرد همیــــــــــــشه آبی
ساعت16:29---30 تير 1392
خداییش بین وبلاگ هایی که سر میزنم وب تو چیز دیگه ای هستش و قشنگ تره
پاسخ:وأأأأأأأأأأووو...مرسی داش وب توهم خیلی تکه!


طناز
ساعت12:36---30 تير 1392
............@@@

............@@@@@@@@@

...............@@@@@@@@@

....................................@@

....................@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

....................@@@

......................@@

..................................................

@@@...............................@@@

@@@................................@@@

@@@@@@@@@@@@@@@@@

...@@@@@@@@@@@@@@



..................@@...@@

..................@@...@@

......................@@

......................@@

............................

...............@@@@

.............@@.......@

................@@@@@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

............................@@

..............................@
پاسخ:اومممممممممممممممددددددددددددددددم


محسن
ساعت12:25---30 تير 1392
سلام آجی محدثه...خوبی؟؟؟وبت بسیار عالیه وزیباست مثل خودت.... ممنون که بهم سر زدی...
پاسخ:سلام مرسی ...خواهش عزیز


...
ساعت3:19---30 تير 1392
سلام محدثه خانم



نه جایزه نداد به طرف



اما این وب پر بازدید کننده ای هست چرا ؟

چون فوتبالی و به خصوص استقلال و این باعث افزایش بازدید کنندگان وبش هم میشه



خیلی دختره باهوشیه بلده کجا ها وبشو ثبت کنه برو یک سر به وبش بزن ...........



تو نظراتش خوندم که با معدل 20 داره میره سوم راهنمایی



به نظرت میای از چشم بندازیمش

داره شاخ میشه.....

اگه موافقی به نظرم پاسخ بده چون من وب ندارم ولی بیننده همیشگی لوکس بلاگم

قبوله؟
پاسخ:ببخشید کیو میگی؟؟؟ مرد همیشه آبی؟؟؟ شرمنده اون داداش آبی پسره دختر نیس اشتباه گرفتی!!!هههه


Saman Azimi
ساعت23:11---29 تير 1392
نشستم...
خسته شدم...
دیگر قایق نمیسازم...
پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد، باشد...
وقتی از تو خبری نیست...
قایق میخواهم چه کار...
مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است ...!
Salam abjie golam , Vaghean ziba bood. mamnoon


مرد همیشه آبی
ساعت15:49---29 تير 1392
اجی وبلاگت اسم فارسی نداره آیا ؟؟؟؟


پاسخ:واسه خاطر تو نات لاو....هههه نه دیگه همینه


بی کار
ساعت13:15---29 تير 1392
سلام . وب قشنگی داری . پستات و قالبت هم خیلی خوبه . خوشحال میشم به وب منم سر بزنید و به یوالات توی تمام پستام از اولی تا آخری جواب بدید . نظر ندی که وبت خوبه یا بد یا مرسی . فقط جواب سوالا رو بده .

منتظرتم .
پاسخ:رو چشم...فرمایش دیگه باشه؟؟؟


مرد همیشه آبی
ساعت4:06---29 تير 1392
سلام بهترین بازدید کننده وبلاگم در تیـــــــر ماه انتخاب شد !!! لطفا یک سر بزنید شاید آن شخص شما باشید با تشکر


پاسخ:اوووووووو...انگار میخاد جایزه بده به طرف!!!من که نشدم


مرد همیشه آبی
ساعت3:26---29 تير 1392
سلام آجی چه عج دیگه داشتم نا امید میشدم ازت
پاسخ:چطور!!!من که همیشه هستم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج